Consultanță licitații publice platforma SICAP
Pentru firmele interesate să participe la licitațiile publice din SICAP, oferim o gamă largă de servicii care acoperă toate domeniile de activitate. Fie că sunteți o firmă de construcții (construcții civile, drumuri, utilități, parcuri, locuri de joacă, reparații), o firmă de prestări servicii (proiectare, consultanță, transport) sau furnizați produse (IT, mobilier, dotări, hrană), vă putem selecta oportunități de afaceri avantajoase și vă putem elabora oferta pentru participare.
Servicii:
înregistrare în sistemul SEAP – SICAP (Sistemul Electronic de Achiziții Publice);
- obținere / recuperare / reînnoire certificat digital SEAP – SICAP precum și instalarea acestuia;
asistență în vederea utilizării platformei SEAP – SICAP;
întocmire / gestiune catalog de produse / servicii / lucrări, pentru achiziții directe (inclusiv cumpărare poziții de catalog);
- identificarea licitațiilor de interes pentru firma dvs.;
- analiza documentației de atribuire;
- verificarea condițiilor de eligibilitate;
- completarea DUAE, a formularelor și a declarațiilor;
întocmirea completă a ofertei: DUAE, documente de calificare, propunere tehnică și propunere financiară;
- semnare electronică a ofertei;
încărcarea ofertei în SEAP – SICAP;
elaborarea de contracte, acorduri de subcontractare, acorduri de asociere, angajamente terți susținători;
- asistență tehnică privind utilizarea semnăturii electronice, criptarea prețului, vizualizarea documentelor semnate electronic, etc.;
- întocmirea și transmiterea solicitărilor de clarificări privind documentația de atribuire;
elaborarea răspunsurilor la solicitările de clarificări emise de autoritățile contractante;
- interpretarea legislației privind achizițiile publice;
asistență și sprijin pe întreg parcursul procedurii;
rezolvarea oricăror probleme întâmpinate de către operatorii economici.
*Tarifele variază în funcție de serviciile solicitate sau de complexitatea proiectului.
Diriginte șantier
Dirigintele de șantier îl reprezintă pe investitor-beneficiar în relațiile acestuia cu proiectanți, antreprenori, furnizori, prestatori de servicii, în realizarea unei construcții. Prin specialiștii SC RF CONSTRUCT SRL atestați – diriginți de șantier în specialitățile: construcții, instalații, rețele interioare și exterioare, apă, consolidare, asigurăm clientului buna desfășurare a lucrărilor, cantitativ și calitativ, atestând conform legii respectarea normelor și normativelor specifice în vigoare, prin întocmirea Proceselor Verbale de Lucrări Ascunse, a Proceselor Verbale de Recepție Calitativă, a Proceselor Verbale de Faze Determinante, carte tehnică, pentru fiecare domeniu în parte: construcții, instalații, calitatea materialelor, consolidări colaborând astfel cu reprezentanții proiectării, ai constructorilor și ai Inspecției de Stat în Construcții.
Servicii:
- Verificarea existenței autorizație de construire;
- Verificarea proiectului tehnic înainte de execuție;
- Verificarea respectări proiectului tehnic de care constructor;
- Întocmire documente necesare realizări în timp a lucarilor.
