Consultanță licitații publice platforma SICAP

Pentru firmele interesate să participe la licitațiile publice din SICAP, oferim o gamă largă de servicii care acoperă toate domeniile de activitate. Fie că sunteți o firmă de construcții (construcții civile, drumuri, utilități, parcuri, locuri de joacă, reparații), o firmă de prestări servicii (proiectare, consultanță, transport) sau furnizați produse (IT, mobilier, dotări, hrană), vă putem selecta oportunități de afaceri avantajoase și vă putem elabora oferta pentru participare.

Servicii:

  • înregistrare în sistemul SEAP – SICAP (Sistemul Electronic de Achiziții Publice);

  • obținere / recuperare / reînnoire certificat digital SEAP – SICAP precum și instalarea acestuia;
  • asistență în vederea utilizării platformei SEAP – SICAP;

  • întocmire / gestiune catalog de produse / servicii / lucrări, pentru achiziții directe (inclusiv cumpărare poziții de catalog);

  • identificarea licitațiilor de interes pentru firma dvs.;
  • analiza documentației de atribuire;
  • verificarea condițiilor de eligibilitate;
  • completarea DUAE, a formularelor și a declarațiilor;
  • întocmirea completă a ofertei: DUAE, documente de calificare, propunere tehnică și propunere financiară;

  • semnare electronică a ofertei;
  • încărcarea ofertei în SEAP – SICAP;

  • elaborarea de contracte, acorduri de subcontractare, acorduri de asociere, angajamente terți susținători;

  • asistență tehnică privind utilizarea semnăturii electronice, criptarea prețului, vizualizarea documentelor semnate electronic, etc.;
  • întocmirea și transmiterea solicitărilor de clarificări privind documentația de atribuire;
  • elaborarea răspunsurilor la solicitările de clarificări emise de autoritățile contractante;

  • interpretarea legislației privind achizițiile publice;
  • asistență și sprijin pe întreg parcursul procedurii;

  • rezolvarea oricăror probleme întâmpinate de către operatorii economici.

*Tarifele variază în funcție de serviciile solicitate sau de complexitatea proiectului.

Diriginte șantier

Dirigintele de șantier îl reprezintă pe investitor-beneficiar în relațiile acestuia cu proiectanți, antreprenori, furnizori, prestatori de servicii, în realizarea unei construcții. Prin specialiștii SC RF CONSTRUCT SRL atestați – diriginți de șantier în specialitățile: construcții, instalații, rețele interioare și exterioare, apă, consolidare, asigurăm clientului buna desfășurare a lucrărilor, cantitativ și calitativ, atestând conform legii respectarea normelor și normativelor specifice în vigoare, prin întocmirea Proceselor Verbale de Lucrări Ascunse, a Proceselor Verbale de Recepție Calitativă, a Proceselor Verbale de Faze Determinante, carte tehnică, pentru fiecare domeniu în parte: construcții, instalații, calitatea materialelor, consolidări colaborând astfel cu reprezentanții proiectării, ai constructorilor și ai Inspecției de Stat în Construcții.

Servicii:

  • Verificarea existenței autorizație de construire;
  • Verificarea proiectului tehnic înainte de execuție;
  • Verificarea respectări proiectului tehnic de care constructor;
  • Întocmire documente necesare realizări în timp a lucarilor.